گیاهان افزایش دهنده میل جنسی 

امروزه علت بسیاری از طلاق ها در نسل جدید، بی میلی جنسی در زنان و مردان است که بنیاد خانواده را سست می کند. اکثر اوقات این مشکل بیان نمی شود و بر تمام جنبه های زندگی عاطفی و مشترک تاثیر می گذارد.  به دلیل اینکه در جامعه اسلامی زندگی می کنیم بعضی از آقایان یا خام ها از بیان این مشکل شرم دارند و این مشکل را سرکوب می کنند. نتایج پژوهش ها نشان داده است که بی میلی جنسی باعث کاهش علاقه بین زن و مرد می شود پس در این مطلب به بررسی تاثیر گیاهان دارویی بر افزایش میل جنسی در مردان خواهیم پرداخت.

بی میلی جنسی در مردان می تواند علت های متفاوتی داشته باشد :

  1. خسته بودن
  2. استرس زیاد
  3. عدم علاقه به شریک زندگی خود
  4. تغدیه نامناسب
  5. مشکلات جسمی و بیولوژیکی
  6.  بحث و جدال با شریک جنسی
  7.  افسرده بودن
  8. عدم ارتباط عاطفی با شریک جنسی
  9. عدم رعایت بهداشت فردی

بی میلی جنس می تواند سهم مهلکی باشد که کانون خانواده را متزلزل کند.گیاهان دارویی یک روش درمان طبیعی و بدون آثار مخرب برای درمان ناتوانی و بی میلی جنسی در زنان و مردان است.

گیاهان تقویت کننده میل جنسی در مردان 

1- پیاز تقویت کننده میل جنسی

گیاهی است دو ساله، دارای برگ های استوانه ای شکل، گل های آن به رنگ سفید یا بنفش در تابستان، و دانه های آن ریز است که در کپسول قرار دارد.

افزایش میل جنسی

سه نوع پیاز داریم : 1- سفید 2- رنگی (بنفش یا قرمز) 3- زرد

پیازرنگی شامل پیاز قرمز، بنفش یا مخلوطی از این دو رنگ می باشد. پیاز دارای املاح و مواد معدنی می باشد از جمله وتامین های A,B،C، آهن، پتاسیم، ید، فسفراست. همچنین دارای ترکیبات کاتچول و پروتوکاتچوئیک اسید در ورقه های پیاز می باشد. از نظر حکمای طب سنتی پیاز گرم و خشک است و به علت ترکیبات موجود در آن می تواند باعث افزایش میل جنسی شود.خوردن پیاز باعث افزایش اسپرم ها و بهبود کیفیت منی می شود بنابراین  شانس بارداری را افزایش می دهد.

پیاز به علت داشتن آنتی اکسیدان تنش و نگرانی را برطرف می کند و باعث می شود موقع برقراری رابطه جنسی استرس سطح کیفیت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار ندهد.

طرز استفاده از پیاز برای افزایش میل جنسی :  کسانی که سرد مزاج هستند در وعده شام یا نهار پیاز را به صورت خام کنار غذا استفاده کنید.

گروه بازرگانی ملکی به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های صاده کننده گیاهان دارویی کمیاب این افتخار را دارد که به ارائه و فروش عمده گیاهان دارویی در ایران میپردازد.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شیوه های فروش و ارسال با مشاورین ما در تماس باشید.

شیوه های افزایش میل جنسی در مردان

2-  خاکشیر تحریک کننده میل جنسی

گیاهی علفی، یک الی دو ساله، ساقه های منشعب، برگ ها قاعده ای و گل ها زرد رنگ است. دانه های این گیاه همان خاکشیر که در طب سنتی از آن استفاده های زیادی می شود. روش استفاده از خاکشیر برای تقویت میل جنسی:  دو قاشق خاکشیر را بشورید و دو ساعت در آب قرار دهید تا کاملا نرم شود سپس آبکش کرده ودر شیر یا آب ولرم بریزید صبح ها ناشتا با عسل میل کنید.