درباره تاریخچه طراحی دکوراسیون

پیشتر بسیار درباره طراحی دکوراسیون و اطلاعات مربوط به آن صحبت کرده ایم اما در ادامه این مطلب میخواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم که طراحی دکوراسیون دارای چه تاریخچه ایست.به عبارت دیگر تاریخچه طراحی دکوراسیون چیست.

بخاطر داشته باشید که گروه صنعتی پایا دکور به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های صنعتی در ایران این افتخار را دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه باشد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.همچنین شما میتوانید با کیلیک بر روی لینک های زیر با مهمترین خدمات گروه صنعتی پایا دکور همراه باشید : طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ، دکور مغازه پوشاک مردانه

تاریخچه طراحی دکوراسیون

اساس تاریخچه طراحی دکوراسیون

عشق و علاقه ی انسان ها به زیبای ی و زیباتر کردن محل و وسایل زندگیشان یک مسئله تازه و جدید نیست . و این احتمال وجود دارد که نقاشی های بجا مانده از زندگی غار نشینی ، علاوه بر موضوع نشانه ها ، جنبه ی تزئینی هم داشته است .

به هر حال هنگامی که در سال 1922، باستان شناس بریتانیایی،  هاوارد کارتر (Howard Carter)، مقبره توتنخامون را گشود؛ جواهرات ظریف و اشیاء تزئینی  و نقاب طلای خالص، که در داخل مقبره و در کنار جسد قرار داده شده بود، بینشی وسیع درباره چگونگی زندگی مصریان و میزان علاقه آن ها به طراحی  و تزئینات  را در اختیار محققان قرار داد که به نوبه خود شروع  جستجویی دنباله دار بود  و باعث تجلی یافتن شکوه سبک اولیه مصری شد.